Kremsmünster, OSB - Kremsmünster, Benediktiner (777-1894)
Findbuch, 1309


lauf. Nr.: 1309
Datierung => Findbuch: 1309
Kopf-/Vollregest: Abt Fridrih und di Sammung datz Chremsmunster verleidas gut datz sunnleiten, das sie um 20 Pfund gekauft haben, tze leibgeding Ulrihen dem Pazmanne und seiner Hausfrawen ver Geiseln, die die Hälfte der Kaufsumme erlegen und jährlich 60 Pfennig in die Gustrai und 30 in di brostai entrichten müßen.
Volltext: Wir Abt Fridrich und die Samnung datz Chremsmunster tuen chunt allen den, die disen brief ansehent oder hoerent lesen, daz wir daz guet datz sunnleiten gechauft haben umb zwainzk phunt phenning und haben dazselb guet verlihen tze leibgeding Ulrihen dem Pazmanne und seiner hausfrawen also mit soelher beschaidenhait, daz er Ulrih Pazmann die phenning an dem chauf halb geben sol und sol auch von dem selben guet alle Jar geben sehzk phenning in unser Gustrai und in die brostai dreizk und nah ir baider toed sein und seiner hausfrawen ver Geiseln sol daz vorgenant guet ledichleich, gehoeren in unser Gustrai an allen chrieg. und dar ueber geb wir im disen brief mit unsern baiden Insigeln ze einem waren uerchund. Diser brif ist geschriben und gegeben do von Christ buerd waren ergangen Tausent und Driuhundert iar und Neun Jar.
Quelle Volltext: OÖUB 5 (Wien 1868) S. 615, Nr. XXI (Anhang)
Sprache: Deutsch
Standort: Stiftsarchiv Kremsmünster (http://www.stift-kremsmuenster.at)
Ausstellungsort: o. O.
Druck/Edition: Urkundenbuch von Kremsmünster Nr. 162.
Quelle Regest: Regestenbuch Kremsmünster
Original: nein
Andere Geschichten der Zeit ...

 

 


Nach oben! Zurück! Startseite!
Anregungen und Bilder bitte an patzcity_at_aon.at oder dada!